آیا بیمار مبتلا به کراتینین CKD با کراتینین بالا 4.6 از درمان با سم زدایی استفاده می کند

سه شنبه 28 آذر 1396
ن : lafee

آیا بیمار مبتلا به کراتینین CKD با کراتینین بالا 4.6 از درمان با سم زدایی استفاده می کند

اگر بیمار از بیماری کلیوی و کراتینین 4.6 رنج می برد، اما او برای کنترل دیالیز خیلی ضعیف است، چه کاری می تواند انجام دهد تا کلیه هایش را اصلاح کند؟ بیمار بیشتر و بیشتر از اینکه می تواند CKD با کراتینین 4.6 از درمان با سم زدایی بهره مند شود، تعجب می کند؟

آیا CKD بیمار با کراتینین 4.6 از درمان با سم زدایی استفاده می کند؟
اولا باید ارتباط بین سطح کراتینین بالا و کلیه ها را روشن کنیم. همانطور که همه ما می دانیم، کراتینین اضافی توسط کلیه ها به طور انحصاری در موارد نرمال فیلتر می شود. اما زمانی که کلیه ها به شدت آسیب می بینند، تعداد زیادی از زباله ها و سموم در خون مانند کراتینین انباشته می شوند.

درمان با سم زدایی اختراع شده است که هدف آن حذف موثر سموم و پسماندهای انباشته شده از خون است. از این مورد می توان دید که بیماران مبتلا به CKD با کراتینین 4.6 می توانند از درمان های حذف توکسین استفاده کنند.

چه توابع توکسین - درمان حذف شامل؟
سال ها تجربه بالینی نشان می دهد که تا زمانی که مقدار زیادی از ناخالصی ها در خون وجود داشته باشد مهم نیست که چه نوع داروئی را مصرف می کنید، این داروها توسط ناخالصی ها مقابله می کنند. در نهایت، این داروها به ضایعات تبدیل می شوند و جریان خون را از طریق رگ های خونی ایجاد می کنند تا آسیب کلیه را افزایش دهند.

با توجه به آسیب کلیه و ناخالصی های انباشته شده، درمان های حذف توکسین ها توسط نفرولوژی بیمارستان پکن Tongshantang TCM بر اساس ترکیبی عالی از درمان های مختلف پزشکی چین اختراع شده است. این می تواند عروق خونی، گردش خون، تنظیم فشار خون، فیبروز کلیوی، جلوگیری از التهاب، جلوگیری از انعقاد، و تخریب ماتریکس خارج سلولی را گسترش دهد.

این درمان نه تنها می تواند به راحتی خون آلوده را پاک کند، بلکه همچنین بافت و سلول های کلیه بیمار را بهبود می بخشد و از عملکرد کلیه های باقی مانده محافظت می کند. بر اساس این نکته، بیماران مبتلا به بیماریهای کلیوی و کراتینین بالا، بیشتر و بیشتر دوست دارند که برای تلاش برای آمدن به چین بمانند. این می تواند به طور موثر اجتناب از دیالیز و کمک به بیماران بهبود وضعیت کلیه خود را و همچنین افزایش کیفیت زندگی خود را با ناراحتی های کوچک.

آیا می توانید از درمان مؤثر و سالم برای کاهش میزان کراتینین بالا استفاده کنید؟ آیا می خواهید آسیب کلیه خود را به منظور محافظت از عملکرد کلیه های باقی مانده اصلاح کنید؟ اگر چنین است، لطفا گزارش پزشکی و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/kidney-disease-treatments/5935.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا بیمار مبتلا به کراتینین CKD با کراتینین بالا 4, 6 از درمان با سم زدایی استفاده می کند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.